18 November 2008

Aktiviti Ketiga Program ABC Di Batang Kali, Selangor (18 November 2008)






Perjumpaan Kali Ketiga bagi Sykt CAELY dan bakal2 usahawan Batang Kali berlangsung di Restoran D'Mesra milik Usahawan Kak Zam. Atas semangat yg kak Zam tonjolkan membuatkan kami menerima pelawaan beliau untuk membuat persembahan Peluang2 Perniagaan CAELY (ABC). Meskipun masih kepenatan selepas tamat pameran/ekspo di Dewan Komuniti Batang Kali, pada sebelah malamnya pula kami meneruskan perjuangan kepada bakal2 usahawan Batang Kali.

Majlis yang bermula agak lewat pada jam 9.30pm atas sebab kehadiran yg kurang namun tidak mematahkan semangat para pemimpin CAELY kerana restoran Kak Zam mulai penuh tepat jam 10.00pm. Testimoni abg Bujang selaku usahawan CAELY pada setiap penghujung persembahan cukup menarik ramai bakal2 usahawan untuk mengetahui cara2 mendapatkan dana MARA dan TEKUN. Penjelasan yg cukup jelas dan telus menambat hati bakal2 usahawan Batang Kali kerana ramai yg ingin mengetahui cara2 mendapatkan dana dari panel2 MECD.

Ramai yang menjadi ahli keluarga CAELY setelah berpuas hati mendengar Peluang2 Perniagaan dari kami. Sekali lagi kami mengucapkan "Syabas" di atas kerjasama yg ditunjukkan oleh para pemimpin CAELY dan Stokis kami dari Taman Sri Gomabak yang banyak membantu.

No comments: